Temno

Sen Çal Kapımı 14. Bölüm 2. Fragmanı 

Ogledi 3,8 mio.
97% 36 533 1 048

Sen Çal Kapımı 14 Ekim Çarşamba Akşamı Fox'ta!
Sen Çal Kapımı Ailesine Katılmak için: bit.ly/3jB1Rsj
Sen Çal Kapımı Resmi SLtv Kanalı: bit.ly/3dxNPVW
Hande Erçel ve Kerem Bürsin’ e; dizide Neslihan Yeldan, Bige Önal, Evrim Doğan, İsmail Ege Şaşmaz, Anıl İlter, Melisa Döngel, Çağrı Çıtanak, Elçin Afacan, Sitare Akbaş, Başak Gümülcinelioğlu, Alican Aytekin, Sarp Bozkurt, İlkyaz Arslan ve Ahmet Somers gibi birbirinden başarılı isimler eşlik edecek.

#SenÇalKapımı #KeremBürsin #HandeErçel

Zabava

Objavljeno

 

11. okt. 2020

Skupna raba:

:

prenesi:

Nalaganje....

Dodaj na:

Moj seznam predvajanja
Poznejše gledanje
Komentarjev 100   
Sen Çal Kapımı
Sen Çal Kapımı Pred mesecem
Yeni videolardan haberdar olmak için abone olmayı unutmayın🥰 : bit.ly/3dxNPVW
Deshire Thaqi
Deshire Thaqi Pred mesecem
@Joxongir Sattorov yyuuukiiiiiinnnjkk
Tugay Balkaya
Tugay Balkaya Pred mesecem
@ɴɪꜱᴀ o
Tugay Balkaya
Tugay Balkaya Pred mesecem
Pl.lp9ooo9
رهف علي
رهف علي Pred mesecem
أسم.المسلسل.بالعربي
Dilaver Şimşek
Dilaver Şimşek Pred mesecem
Nolursa olsun her zaman yanındayız
Pilar Maria fuentes fuentes
😃➡️😥
Gülizar Özbolat
Gülizar Özbolat Pred mesecem
Bunun dizisini bugün çektiler
رهف علي
رهف علي Pred mesecem
ممكن.اسم.المسلسل.بالعربي
اياد محمد
اياد محمد Pred mesecem
اسمه انت اطرق بابي
dolita windo
dolita windo Pred mesecem
Admin şuan kalp krizi geçirdim hastane masraflarını sen ödiceksin 😠😡😠😡😡😠 Bana katılanlar +1
pida siouy
pida siouy Pred mesecem
yani Serkan sadece Eda'ya "bitti" demek için mi oraya çağırdı benim çok kafam karıştı bu nasıl fragman djfjjdjf
Gul Arda
Gul Arda Pred mesecem
Ayrılma nedeni çok saçma. Ayrılayım da yeter ki öğrenmesin, benden nefret etmesine razıyım.” Ayrılınca öğrenmeyecek mi?
pida siouy
pida siouy Pred mesecem
Hayır bitemezzzz banane yaaa
Shauka Hodan
Shauka Hodan Pred mesecem
İZLENMELER DÜŞTÜ SENARİST SAÇMALAMAYA DEVAM EDERSE DİZİ FİNAL OLUCAK KENDİNİZE GELİN ESKİ SEN ÇAL KAPIMINI İSTİYORUUZZ
Şeyma D.
Şeyma D. Pred mesecem
olum bu ne ya güneşi beklerkendeki keremi istiyorum ben serkani beğenmedim
Nisa Gacha TR
Nisa Gacha TR Pred mesecem
Bitmesin lütfen bitmesin!!
Shauka Hodan
Shauka Hodan Pred mesecem
Serkan edayı bırakmasın yaaa çok üzücü😪😪😪
BİLGİ SERÜVENİ
BİLGİ SERÜVENİ Pred mesecem
BİLGİ SERÜVENİ HARİKA
Aditi Abhang
Aditi Abhang Pred mesecem
How many episodes are there of San Cal kapimi?
doire aintu
doire aintu Pred mesecem
Neden sadece 1 bölüm sürdü ya mutlulukları bence 2 3 bölüm sürmeliydi 😭❤️inş ilerde araları düzelir
Cemre Ozturk
Cemre Ozturk Pred mesecem
Hayır ya serkan ve eda ayrılıyor
Marlen Herrera
Marlen Herrera Pred mesecem
Lover Hande and kerem ❤️❤️❤️❤️❤️🍀🇺🇸🙏
doire aintu
doire aintu Pred mesecem
14 ?????
NURULLAH ESKİMEZ
NURULLAH ESKİMEZ Pred mesecem
ayrılmıcaktın
Ayşe Açılkan
Ayşe Açılkan Pred mesecem
senin işinin ta.......
Mehmet Topçuoğlu
Mehmet Topçuoğlu Pred mesecem
Arkadaşlar birazdan canlı yayında yım gelmek isteyen varmı fragman tanıtımını haberi iz olsun canlar
Beren Ekmekçi
Beren Ekmekçi Pred mesecem
Şu an 14. Bölümü izliyorum neden böyle bişey yaptınız ya serkan niye edadan ayrılıyor hiç beğenmedim sonuna kadar 👎👎
NEDA Boland nazar
NEDA Boland nazar Pred mesecem
bu erkekler varya erkeklar hepsi korkaklar
NEDA Boland nazar
NEDA Boland nazar Pred mesecem
çok ajimasizja ayrildi sekan😭😭😭😭
Göksu Nur Özdemir
Göksu Nur Özdemir Pred mesecem
Hayır bitemezzzz banane yaaa
dr. brs hallo
dr. brs hallo Pred mesecem
wow trendlerde 3.5 views Bravo 🙏🙏🙏
Hayrunnisa KARAMAN
Hayrunnisa KARAMAN Pred mesecem
Serkan edayı bırakmasın yaaa çok üzücü😪😪😪
Клешер 2.0 клеш
Serkan Edaya gercekleri anlatmali 've her zaman yaninda olmalidir bence.Serkanin bitti demese sacma
Eylül Demir
Eylül Demir Pred mesecem
Yorumları görmüşler galiba efenin saç stili değişmiş teşekkürler 😂😂
Hülya
Hülya Pred mesecem
Etekler uzun olsa biraz
Sevinç Sevda
Sevinç Sevda Pred mesecem
Çok bekliyoruz 14
Sevinç Sevda
Sevinç Sevda Pred mesecem
14 ?????
Sevinç Sevda
Sevinç Sevda Pred mesecem
Çok güzel oyuncular Sen çal kapımı Hande ve Kerem Aşk laftan anlatmaz çok seviyorum😍 Hande Erçel ve Burak Deniz
Yağmur Inac
Yağmur Inac Pred mesecem
12 bölümmmmmmmmmmmm
Hadjer Ayat
Hadjer Ayat Pred mesecem
🎈🎈🎈🌸🌸🌸🌸🌸💜💜💜💜💜🎈🎈🎈❤❤❤💋💋
Dusem Onus
Dusem Onus Pred mesecem
Artik filimin heycani kacti
Sofia Orozco Or
Sofia Orozco Or Pred mesecem
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
DAFACA DAFACA
DAFACA DAFACA Pred mesecem
Hola soy latina y me encanta la novela la veo por SLtv. Gracias
Hūseyin Yılmaz
Hūseyin Yılmaz Pred mesecem
Bu yeni bölüm netten nasil izleyebilirim biri yardımcı olsun 🙏🙏
Hūseyin Yılmaz
Hūseyin Yılmaz Pred mesecem
@nevax bu akşam milli maç var diye peder mac izleyecekmiş 😔 o yüzden sordum teşekkür ederim 😔🙏
nevax
nevax Pred mesecem
bilgisiyarda fox tv canlı yayından izleyebilirsin mobilden bende bilmiyorum izlemek istediğin bölüm varsa fox playdan izleyebilirsin
Zarif Çiçek
Zarif Çiçek Pred mesecem
Diziden soğudum. Tek izlediğim hem de severek izlediğim diziden soğudum ben. Gerçekten klasikleşmeye başlayan senaryonuzun sonuçlarını Kuruluş Osman ve Sadakatsiz dizisi bu dizinin reytinglerini ezip çiğnerken göreceksiniz. Yakında final olacağı çok net belli oldu.
Selin SEZER
Selin SEZER Pred mesecem
yeni bölüme çok az kaldı. sizce neler olacak
Ferooo Biliciii
Ferooo Biliciii Pred mesecem
Ulan ne saçma hep aynı kişiler oynuyor
Emel Kaya
Emel Kaya Pred mesecem
Son saatler eda Serkan askinda
Ugur Cinar
Ugur Cinar Pred mesecem
Q
Ege Özkılıç
Ege Özkılıç Pred mesecem
Bence som sahnede eda serkana bittimi diyo (sözlerin yani) serkanda bitti diyo bence
Özkan Yığınak
Özkan Yığınak Pred mesecem
Bu film bu bölümde eda ile Serkan yrılırsa izlemem
seLesTian
seLesTian Pred mesecem
Love from INDIA❤️
asgard man
asgard man Pred mesecem
Bitti derken ayrıldık demiyo , Eda buluşmaya geç gelicek çünkü şarjım bitti diyecek , Serkan da "ne yani bu mu , şarjın BITTI" derken fragmanın o bölümü kesip bizi kandırıyorlar
İrem Su Gksn
İrem Su Gksn Pred mesecem
edser ömür boyu mutlu olsun diyenler +1👇
Balı Dalgıç
Balı Dalgıç Pred mesecem
Kerem abi bunu eda ablaya yapmaaaaa😭😭😭😭
BRAWL OF MAGIC bs
BRAWL OF MAGIC bs Pred mesecem
reytingler azaldı yakında final yapılacak kuruluş osman sizi batırdıııı inanmayanlar sen çal kapımının instagram sayfasına baksınlar orda var
Zahir Zuhre
Zahir Zuhre Pred mesecem
Çok saçma 2 günlük bir aşk bu sıkıntıdan seyirci kaybeder
ᴄʟᴏᴜᴅʏ
ᴄʟᴏᴜᴅʏ Pred mesecem
Serkan yanlış yapmıyomu like lar gelsin 👇👇👇👇
Şimal Yağan
Şimal Yağan Pred mesecem
"Bitti" derken noluyoruz Serkan Bolat
Nehir Öten
Nehir Öten Pred mesecem
İnşallah bölümün sonunda edaya bir şey olur
Cemre Cessur
Cemre Cessur Pred mesecem
Serkan ayıp ettin.
delibal delibal
delibal delibal Pred mesecem
Ohhhh canımadaaa deysinnnnnn ağlaaaa eda ağlaaaa
Leyla Salamova
Leyla Salamova Pred mesecem
bence ailevi meseleleri yüzünden ola bilir.anonslardan 1 şey bilemeyiz
Mariam Brigawi
Mariam Brigawi Pred mesecem
Bugün bölüm çıkıyor fo× tv de nihayet ve çi heyecanlıyım bide üzgünüm eda ve serkan ayrılacağı için ne güzel sevgililerdi 😭😭😭
Nazlı Yüce
Nazlı Yüce Pred mesecem
0:12= bahane ararken ben 😂😂
ahmet değirmenci
ahmet değirmenci Pred mesecem
Cok güzel
Tfnb Ghjnk
Tfnb Ghjnk Pred mesecem
Üzücu fraqram
star galaxy
star galaxy Pred mesecem
Belki işleri için bitti diyordur ve İtalya ya gidiyorlardır! Yani bir umut :)
Hande Erçel
Hande Erçel Pred mesecem
Bu olanlardan serkanin zaten hic bir gunahi yok haberi bile yoktdu niye bitirdiki ilişkini saçma konuşa bilirdi edayla🥺yada aytekin ikisine ayni anda soyleseydi mimiklerinden pisman oldigunu anlardi ayrica edanin serkanin bilmediginide gorurdu niye aydildilarki
arjeta S
arjeta S Pred mesecem
Merhaba türk arkadaşlar Sıze çok yalvarıyorum bu akşam SÇK televizyon dan izleyin çünkü reyting düştü. Haydı birinci olalım birlikte❤💪 And us that are international fans and dont have fox tv we can watch sck live 20.00 on fox on google Let's be the first tonight.🌎💪🔛🔝
Rumeysa Kırmızıgül
😢😢😢
MUKERREM Genç
MUKERREM Genç Pred mesecem
Bence de herşeyi anlatsa araya ayrılık girse bir süre sonra birleşebilirler
Aysun Eyyublu
Aysun Eyyublu Pred mesecem
Bune yaaaa serkan bolat robotun teki gercekten
Elvin Gurbanov
Elvin Gurbanov Pred mesecem
Bence hisseleri alam babaannesi edanin
AKLIMDA NE VAR !!!
AKLIMDA NE VAR !!! Pred mesecem
Bu filmi nasıl heyecanlanacaklarını bilemediler
Ellie's World
Ellie's World Pred mesecem
Emirle feriha da böyleydi. Herşeyin başladığı yerde diyorlardı ama bitti. Sanırım sıra edserde
Mehmet Meclis
Mehmet Meclis Pred mesecem
Ya bence nolacak biliyor musunuz eda ve serkan çok büyük kavga edecek. Eda İtalyaya gidecek 1 yada 2 yıl sonra geri dönecek işi olacak serkan ya birlikte projeleri olacak ya da karşı karşıya gelecekler ben böyle hissediyorum. Çünkü eda okulu bitirmek zorunda İtalyaya kesin gidecek.
Hayat Ve Eda
Hayat Ve Eda Pred mesecem
Yarin SençalkapimiVar 😍😍😍
arjeta S
arjeta S Pred mesecem
Bu akşam var
Elvin Qasimov
Elvin Qasimov Pred mesecem
Bitti demek yerine sırrı anlatsaydin yaa,......🥺🤦🏻‍♀️
Hamody Badeir
Hamody Badeir Pred mesecem
Sonraki bölümler harika olacak. Heyecan başladı, öyleyse bu gece izleyelim ... böylece durmasın❤❤❤
stella 9
stella 9 Pred mesecem
bırakın da 1 2 bölüm mutlu izleyelim be dertlen dertlen nereye kadar
Nil Beyza Nehir
Nil Beyza Nehir Pred mesecem
Sen cal kapimi seni coook seviyorum
Nil Beyza Nehir
Nil Beyza Nehir Pred mesecem
Arkadaslar Osman dizisi belli bir zamanda biticek çünkü tarihi bir dizi tarihi ilerlemezler kisa bir zaman da biter cunku tarih tarihte kalir izlemeye devam
dilan özkul
dilan özkul Pred mesecem
Bu senaristleri bi yakalasam napıcagımı biliyom edser💘hanker💋
dilan özkul
dilan özkul Pred mesecem
Bir kerede güzel gitsin şu diziler ya hepp sonu kötü oluyo nerden alptekin giti edanın ailesinin katili oldu
Merve k
Merve k Pred mesecem
Haadiiiii önizleme yada 3. fragman bekliyoruz!!!!
Saçma Sapan Dünya
Saçma Sapan Dünya Pred mesecem
Her şeyin başladığı yerde her şey bitti mi yani😨😭
Skull Gaming
Skull Gaming Pred mesecem
.
Rabia Taşgın
Rabia Taşgın Pred mesecem
Bide kardeş çıkıyolarmışş
Rabia Taşgın
Rabia Taşgın Pred mesecem
@Kamran Hetemli olur mu olur
Kamran Hetemli
Kamran Hetemli Pred mesecem
😂😂😂😂yuhh
Mehmet Guzel
Mehmet Guzel Pred mesecem
Biz burada olayın şokunu yaşarken sen çal kapımı yorumlar gülücük atmış
Mehmet Guzel
Mehmet Guzel Pred mesecem
Ya saçmalığa bak ya ben orada zannediyordum ki Gül abla abla
Mehmet Guzel
Mehmet Guzel Pred mesecem
Senarist Serkan'ın psikolojisini bozmuş
Seyhan Çil Koçyiğit
Arkadaşlar senarist belliki diziyi uzatmaya çalışıyor bu kadar abrtmayın siz hiç mutsuz biten Türk dizisi gördünüzmü
Akif Pişkin
Akif Pişkin Pred mesecem
omaygattttt ev nedir vi serkan olum kafayı yedin ne yaptin
Sədili Aynur
Sədili Aynur Pred mesecem
Ulan bitti ne ne bitti cildirmis ya bu senarist🤦🏻‍♀️😡Allah size akil fikir versin
Setenay Kol
Setenay Kol Pred mesecem
Serkan:bitti Eda:😷🤒🤕🤧 Seyirciler:sizi psikopat senaristler🤬😷🤒
Dilek Çakır
Dilek Çakır Pred mesecem
FİNAL OLUYOR :/
Nur Kahraman
Nur Kahraman Pred mesecem
AKŞAM KUMANDA BİZDE OLMALI Hande ve Kerem'i yanyana görmek istiyorsak diziyi akşam televizyondan izliyoruz lütfen🙋
Nur Kahraman
Nur Kahraman Pred mesecem
Hande ve Kerem'i yanyana görmek istiyorsak diziyi akşam televizyondan izliyoruz lütfen🙋
Maggi Dzhihan
Maggi Dzhihan Pred mesecem
Yapma yaaa "bitti" deme ;(
Birkan. Akdogan
Birkan. Akdogan Pred mesecem
Ya sayin senarist yapma bunu .böyle guzel aşkı ve sevdayi sakin bitirme.3kurusluk keyfimiz oluyordu bu diziyi seyrederken sakin mahvetme.sakinnnnnnnn..
3in1i
3in1i Pred mesecem
Ayrilmalari cok sacma bu dizi farkli diyoduk bu daobur diziler gbi klisesmeye dondu hep ay ni seyler
Murathan Karakaş
Murathan Karakaş Pred mesecem
Ergen dizisi
MERYEM YILMAN
MERYEM YILMAN Pred mesecem
şimdi yorumlara linç ederler ckdmckslc senariste söylüyorum lütfen bu ilişkiyi bitirmeyiin :'(
Lena Erantgil
Lena Erantgil Pred mesecem
Bence Serkan orda 'BİTTİ' diyo ya içimden bir ses sanki orda şey direk gibi geliyo "bitti , ailemle bütün ilişkimi bitirdim" ... (yada ben böyle olmasını istediğim için böyle düşünüyorum) Ama ayrılmasınlar ya tabi elinde sonunda bir ayrılık olucaktı dizinin ilerlemesi için ama işte bu kadar erken olmamalıydı nys bu bölüm güzel olucak bence o yüzden saat 20.00'de SÇK'yı izleyelim!!!!
Milca Stanoevici
Milca Stanoevici Pred mesecem
Va rog fime nu segvente si traduceti multumesc
Tatli yemek Tarifleri
Sizi seviyorum🤩🤩🤩💟💟💟
HİLAL AYDIN
HİLAL AYDIN Pred mesecem
Bravo bı daha bu diziyi izlemicem bitmişmiş benim için de bitti bı gün mü kavuşur insan ayrıca ayrılmak zorundalar mı ben de diziyi bitiriyorum
Naprej
Sen Çal Kapımı 14. Bölüm
2:12:08
Menajerimi Ara 14. Bölüm
2:14:55
Masumlar Apartmanı 12. Bölüm
2:43:25
Sen Çal Kapımı 20. Bölüm
2:24:18
Why I Left Jelly and Slogo.
12:21