Temno

Who's Most Likely | The D'Amelio Family 

Ogledi 3,6 mio.
96% 34 464 1 162

We all had so much fun playing this game with each other! Let us know what you want to see next!
Get Honey for FREE today▸ joinhoney.com/damelio
Honey finds coupons with the click of a button. Thanks Honey for sponsoring today’s video
Make sure to subscribe to our channel so that you don't miss out on upcoming videos!
sltv.info
Dixie's Channel
sltv.info
Charli's Channel
sltv.info
We love our Tov chairs!
tovfurniture.com

#thedamelios #mostlikely

Objavljeno

 

22. okt. 2020

Skupna raba:

:

prenesi:

Nalaganje....

Dodaj na:

Moj seznam predvajanja
Poznejše gledanje
Komentarjev 100   
jewsielle campania
jewsielle campania Pred 3 urami
i heard Dixie jane and a was laghing for 2 mins striat
let me live
let me live Pred 20 urami
The only video i found of Dixie being so energetic
Alexis Venero
Alexis Venero Pred 22 urami
I LOVE HOW IN THE BEGINNING CHARLI AND DIXIE ARE ACTING LIKE HONEY IS THEIR LIFE NOW Edit: omg I just realized I was on caps lock
April_blxssms
April_blxssms Pred dnevom
I love Charli but she’s such a bad actor 😂
Teresa Anaya
Teresa Anaya Pred dnevom
Hi
kauan Henrique
kauan Henrique Pred dnevom
Oi
The Teddy Trio
The Teddy Trio Pred dnevom
3 minutes into the vid: haven’t even done the intro XDDD no hate just funny
Annah Man
Annah Man Pred dnevom
Charli:CHARLI20!??!!??! gO uSe ThAt CoDe!😉
Jieru Chen
Jieru Chen Pred dnevom
Love how Dixie said 'I can heaR it from my apartment.' After Marc saying 'I'm not a chronic snorer.'
Shreyank
Shreyank Pred dnevom
you can see mark's face tearing up when they were talking about snoring lol
clarisse manaloto
clarisse manaloto Pred 2 dnevi
The honey add is like a kids roleplay
Ebube George
Ebube George Pred 2 dnevi
Nobodys talking about how much times they did the intro 🤣🤣😭
Iraq plays
Iraq plays Pred 2 dnevi
Mr best did the honey ad better
Bloo Munki
Bloo Munki Pred 3 dnevi
Why are they legit bagging Honey. Like ‘please give us the promo cash but we are going to draggg you’
Krislyn Askew
Krislyn Askew Pred 3 dnevi
Hi
TikTok Life
TikTok Life Pred 4 dnevi
It’s my birthday 👑✨
Dominik Car
Dominik Car Pred 3 dnevi
bruh mines is tomorrow lmao happy bday tho
Nicole Cruz
Nicole Cruz Pred 4 dnevi
Mark is funny lol 🤣
Doaa Squarpaints
Doaa Squarpaints Pred 5 dnevi
Everyone:doing the autro Charli: is playing whith the mice on the floor 14:49 😂😂😂 (charli is the funniest😂)
June Kirri
June Kirri Pred 5 dnevi
Man, I wouldn't want them promoting my product. 😂 They just made a joke out of Honey. CRINGE.
Shadow Mongraal
Shadow Mongraal Pred 5 dnevi
Mr beast typing...
Itachi Uchiha
Itachi Uchiha Pred 5 dnevi
Cough cough cough I think I need some honey
Christine Saah Nazer
Spelling ooh 😂
Carla Sophie Gouveia
No one else think they look zooted lol
Laia
Laia Pred 5 dnevi
does this family think they are the new kardashians? HAHAHA pls they are boring af
Forever Unique
Forever Unique Pred 6 dnevi
The ad is ummmmm .........
Qhayiya Mankahla
Qhayiya Mankahla Pred 6 dnevi
Charli always wanting attention
Qhayiya Mankahla
Qhayiya Mankahla Pred 6 dnevi
Y'all will be bad at acting coz wooww😂😂😂😂😂😂😂
Lililetus C
Lililetus C Pred 6 dnevi
I'm only here for the Dad. He actually seems like a sweetie.
D.
D. Pred 7 dnevi
My fav character was the dog
Albani Santana
Albani Santana Pred 7 dnevi
Brh
Andrew
Andrew Pred 8 dnevi
BRUH THE HONEY AD THE ACTING WAS SO BAD
Joey Garcia Official
7:29 Dixie pokes her ear and takes earwax out of her nail🤮
April_blxssms
April_blxssms Pred dnevom
Acting like you have never done that 🧐
Jackie Crotts
Jackie Crotts Pred 8 dnevi
I never watch sponsors but I was so interested I watched this one
Skyler Maxwell
Skyler Maxwell Pred 8 dnevi
dixie staring at babies until they cry is so powerful and scary i love dixie
your mcloving it
your mcloving it Pred 9 dnevi
charli is soooooooo selfish
caroll bacongol
caroll bacongol Pred 9 dnevi
FOR GODS SAKE THEY DID THE BAD ACTING ON PURPOSE TO BE DUNNY ARE U FRICKING DUMB
Radynae West
Radynae West Pred 9 dnevi
Me thinking bout robux 😚?
Dookie Howser
Dookie Howser Pred 9 dnevi
Dixie eats her own boogers.
Nikkie
Nikkie Pred 9 dnevi
Their parents are so sweet omg
Francesca Rose
Francesca Rose Pred 9 dnevi
Watching this family makes me uncomfortable. Do they even like eachother??? Do they know you need to have a personality to be a youtuber??
Jordan Korus
Jordan Korus Pred 9 dnevi
This video shows how much more they favor Charli over Dixie
ISRA DREAMS
ISRA DREAMS Pred 9 dnevi
Any one else think dexie and Charlie are acting crazy
jebril aljouk
jebril aljouk Pred 9 dnevi
charlie looked so mad i do not like her face like that nice smile dix
stella sleimam
stella sleimam Pred 9 dnevi
why did heidy look oreanh
Lavanya Agarwal
Lavanya Agarwal Pred 10 dnevi
They are reallyyyyyyyyyyy bad at acting, who agree's!
Sierra Bourque
Sierra Bourque Pred 10 dnevi
That ad cringe asf🥴
Victoria Tate
Victoria Tate Pred 10 dnevi
Hi y’all I
Ernest Gł
Ernest Gł Pred 10 dnevi
I love charli❤❤❤💜❤💚🧡💚🧡💚🧡💚🧡💚🧡💚🧡💚🧡💚🧡🧡💚🧡💚🧡💚❤🧡❤🧡❤🧡❤🧡❤🧡❤🧡💙🧡
Daljit Singh
Daljit Singh Pred 10 dnevi
Super ... but it would have been really nice of someone read tge questions. Please that in mind for the next time you're doing question and stuff. Lover_Charli
Ben John
Ben John Pred 10 dnevi
Charli think's she can become a billionaire she wishes 😂
Sneha Pradhan
Sneha Pradhan Pred 10 dnevi
They rock in dancing but acting ...m
Melhem El Hayek
Melhem El Hayek Pred 10 dnevi
Omgg this honey ad is soo cute so i installed honey (btw i found it its good)
Hetty_ Danna
Hetty_ Danna Pred 10 dnevi
They keep laughing lol
Maja Che
Maja Che Pred 10 dnevi
This is so embarrassing
GachaNova
GachaNova Pred 10 dnevi
The fact that Charli just talked over heidi😐
stetsondog 123
stetsondog 123 Pred 10 dnevi
When it takes 3 minutes to start a video
TANVI DIGWAL
TANVI DIGWAL Pred 10 dnevi
I watch this video so many times just for the honey ad and chili lying on the floor-
collette tsh
collette tsh Pred 10 dnevi
Why her sad say charli and charli say mark!?
Ingrid Días
Ingrid Días Pred 10 dnevi
So many ads on this video Ads=money
Leeen 5720
Leeen 5720 Pred 10 dnevi
I love you.
Bellatrix lestrange
Bellatrix lestrange Pred 10 dnevi
The honney ad AHAR HAR HAR HARRRRRR
Pizza Rainbows
Pizza Rainbows Pred 10 dnevi
They are high high
Isoje Oreva
Isoje Oreva Pred 10 dnevi
Charli: dates are hard to remember Me: says the tiktok star who knows almost every dance (Just jk. this is for fun not intended to hurt anyone's feelings. just for joking's sake)
Yari FN
Yari FN Pred 10 dnevi
Who's most likely to not appreciate their 98.7 MILLION followers? Charli 🤗
Draw Intex
Draw Intex Pred 10 dnevi
@A b r i e stop
A b r i e
A b r i e Pred 10 dnevi
Who's most likely to not have twitter or insta? It was a fucking misunderstanding
Twilights_tree
Twilights_tree Pred 11 dnevi
My cousin sleep walks, when I slept over at her house she got up to “go to the bathroom” but she didnt come back so I got up to look for her and what do I see when I walk past the kitchen....... ....... her with her head in the freezer trying to close it on her head, she was shivering and her nose and lips were blue.. SHE WAS SLEEP WALKING, and when I was sleep walking at my house I apparently chased my sis with a butcher knife (and she filmed it) lmoa
gie rapas
gie rapas Pred 11 dnevi
Most likely to laugh at the wrong moment: Charlie Charlie: does any anyone do that thing Dad: No! that's EMPATHY!
Gia Malhotra
Gia Malhotra Pred 11 dnevi
3:03 (look at charli) HAHAHAHAHA OMGGGGG WHY ISNT ANYONE TALKING BOUT THISSS!!!!!
Ashmita Thokar
Ashmita Thokar Pred 11 dnevi
They’re both so mean
clancx 04
clancx 04 Pred 11 dnevi
1:49 that laugh is faker than gta 6 leaks
Cayla Burrows
Cayla Burrows Pred 11 dnevi
Their acting in the beginning is as awful as they are🙄🤦🏼‍♀️
Emily Bree
Emily Bree Pred 11 dnevi
I love how fake this is but there trying to be funny and be a good sponsor
Izzy Bezoenik
Izzy Bezoenik Pred 11 dnevi
There high
aerlinaa
aerlinaa Pred 11 dnevi
Marc in the beginning: wait you said your real name.. 🙄😒😑😐😁
I’m not Lyla
I’m not Lyla Pred 11 dnevi
Why am I getting the I wanna be and everyone to think I’m dumb vibes?!?!?!?! From Dixie and charli
Miranda Tweeton
Miranda Tweeton Pred 11 dnevi
See, now this video was wholesome and cute, so what happened from this video to the newest one 🙃
Mady
Mady Pred 11 dnevi
Love how on the who’s most likely to become a billionaire question the dog jumped up on the chair and it’s kind of nuzzling Charli
iisxftieava
iisxftieava Pred 11 dnevi
THE HONEY PROMOTION THING- ITS FUNNY IDK- 😭
emma hankins
emma hankins Pred 11 dnevi
I’m sorry but they aren’t the best at acting
Nicole Marino
Nicole Marino Pred 11 dnevi
omg they are so high lol
gracie francoeur
gracie francoeur Pred 11 dnevi
dixie is so pretty
camidelrey
camidelrey Pred 11 dnevi
THEY ARE ALL SO BAKED OMG HADHAHSHAHSHA
Farida El Mehelmi
Farida El Mehelmi Pred 11 dnevi
DiXiE jAnE !!!!!!
Lia Mavraganis
Lia Mavraganis Pred 11 dnevi
Bro why does Charli always look xanned out
Kelly Alldis
Kelly Alldis Pred 11 dnevi
Shut uptiffan yu
Kelly Alldis
Kelly Alldis Pred 11 dnevi
Charlie you speak so quiet even no you are my fav tiktoker so I need to hear you wen you talk on camra
Cxcxlxx M
Cxcxlxx M Pred 11 dnevi
Are they high or something?
Robert James
Robert James Pred 11 dnevi
So fake
vamp
vamp Pred 11 dnevi
j just know this corny shit at the start took 15 tries for how egotistic they are
Caroline Nordstedt
Caroline Nordstedt Pred 11 dnevi
Hi im charli’s Bigset fan and whats is the Name on the brown dog?
Ava and Lexi Playz Roblox
OMG I am just watching this vid and I notice that I have so much in common with Charlie.
rachel_wardxo
rachel_wardxo Pred 11 dnevi
Why the hell is charlies eyes like that and why are their skin tones literally orange or yellow 😂😂
rachel_wardxo
rachel_wardxo Pred 11 dnevi
Jesus that honey ad was awful
giana gilbert
giana gilbert Pred 12 dnevi
Their parents looked dead inside and somewhat scared during the honey as 😂
MCH 0
MCH 0 Pred 12 dnevi
Honey paied them probably so much for them to be sarcastic for there ad there so childish 🙄
Pokemon Collecter
Pokemon Collecter Pred 12 dnevi
You gonna give away the 300,000 dollars?
Konul Cebrayilova
Konul Cebrayilova Pred 12 dnevi
Charli juan
samantha cumberland
samantha cumberland Pred 12 dnevi
Dixie just digging in her ear being gross while denying the farting in public question lmao 7:29
King TJ
King TJ Pred 12 dnevi
You guys are not LUCKY, u guys are blessed by the GOD. AND ITS NOT ABOUT YOUR TALENT OR LUCK YOU GUYS REACH TILL HERE, ITS THE BLESSING FROM GOD GAVE YOU
Surinder Singh
Surinder Singh Pred 12 dnevi
They can't even do the intro ... it's so funny 😂❤️
Aidan Schmidt
Aidan Schmidt Pred 12 dnevi
Why do I kind of want to be a part of their family? They strangely seem so normal and down to earth even though they are regular people really..
Naprej
GOT7 "LAST PIECE" M/V
4:05
Ogledi 3,2 mio.
I Adopted a Child for a Day!
18:37
GOT7 "LAST PIECE" M/V
4:05
Ogledi 3,2 mio.